Doprava a platba SK

Doprava - Slovensko

  • Dopravní službou PPL
    • Cena za dopravu při nákupu do 200,- EUR je 8,- EUR
    • Doprava za nákup nad 200,- EUR je ZDARMA
    • Zásilku expedujeme nejpozději do 2 pracovních dnů od obdržení platby
    • V den doručení Vás kontaktuje řidič pro upřesnění hodiny doručení
    • Zboží nezasíláme na dobírku

Platba - Slovensko

  • Platba kartou online (přijímané karty: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro). Platba kartou je nejrychlejší a nejbezpečnější. Údaje ke své kartě zadáváte na zabezpečené webové stránce společnosti GoPay. Platby probíhající skrz platební bránu GoPay jsou zabezpečeny dle nejvyšších bezpečnostních standardů a veškeré přenášené a ukládané informace jsou vždy šifrovány.
  • Bankovním převodem na účet č.1121429/2060 (IBAN:CZ5320600000000001121429) Citfin banka, nejpozději do 3 pracovních dnů od přijetí objednávky

Objednávka

  • Po obdržení objednávky Vám automaticky zašleme email s rekapitulací Vaší objednávky
  • V případě nedostupnosti některého z produktů vás budeme informovat nejpozději následující pracovní den a navrhneme alternativu
  • Po odeslání zásilky nebo po jejím připravení k osobnímu vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem a bude zároveň Vám bude zaslán daňový doklad
  • V případě platby bankovním převodem na účet expedujeme zboží následující pracovní den po připsání částky na účet
  • Zboží zůstává do úplného zaplacení majetkem firmy Orchard s r.o.
  • Jsme plátci DPH


Právní oznámení - EET

  • Každý zákazník má právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí plnění dále viz. "Všeobecné obchodní podmínky".
  • Jako spotřebitel máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (Česká obchodní inspekce, tel.: 296 366 360) dále viz článek IX. "Všeobecné obchodní podmínky".
  • Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu. (Zákon č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb § 25 odst. 2 písmena a) viz "Všeobecné obchodní podmínky".

Reklamace, odstoupení od smlouvy

  • Každý zákazník má právo na reklamaci či odstoupení od smlouvy dle "Všeobecné obchodní podmínky" viz. článek VII. Práva z vadného plnění
  • Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu prodejny: Stonebridge, Roztylské náměstí 38, 141 00 Praha 4

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.